Ma plimb pe valuri :)

Gata. Am terminat de facut bagajele. La noapte plec la mare. Ne auzim peste mai putin de o saptamana, cu un post nou la care visez de cateva luni, iar acum sper ca va fi posibila realizarea lui.

Ah, si da! La multi ani mie, pentru 14 iulie. ;)) Ma gandeam sa scriu un post si despre realizarile mele din acest an, dar imi trebuie ceva timp sa il structurez. Totusi, voi incerca in orele care mi-au ramas si poate il voi programa sa fie publicat chiar marti, in ziua in care incepe ultimul meu an de copil.

Va doresc vacanta placuta in continuare! >:D<

P.S.: nu uitati sa imi faceti cateva vizualizari si pe http://maplimbpevaluri.hi5.com :)

 

2 Comments »

  1. Raducu said

    he he he :x:X:x ce sa-i faci , cum rezolvam trb cu cadoul ala de ziua ta :>:)) iti zic primul LMA :>:>:>

  2. Alexa said

    plimba-te in voie pe valuri :)

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a comment